Merhaba sevgili anneler,
26 aylık kızımın ateşini ilk kez düşüremiyorum. Evde calpol vardı 5 mg verdim zor bela. Ilık duş, ılık kompres deniyorum. Alından ateş ölçer var alnının ortası daha düşük ama alnının sağ tarafı neredeyse 1 derece daha yüksek çıkıyor. Alnından ateş ölçer de hangisini baz almam lazım? 37.9-38.5 arası gidip geliyor ateşi. Daha başka ne yapabilirim