agitmoms canım benimde 15 aylık bir oğlum var kısaca günümüzü özetleyim sabah kalkış alt üst değiştirme kahvaltı fasli derken saat 11 oluyor ( tabi kahvaltı yapmak istemiyor , birşey yemediği zaman da ben rahat edemiyorum artık zor mor bir kaç parça birşey yedirmeye çalışıyorum ) o yüzden sabah saatlerinden nefret ediyorum diyebilirim neyse biraz birşey yiyip benimde içim rahat edince biraz arabalarıyla oynuyoruz birlikte yarış falan yapıyoruz yada o bana veriyor ben hepsini sürüyorum hangisi en uzağa giderse gidip onu getiriyor :) kendimizce böyle bir oyunumuz var
Sonra biraz kitap okuyoruz ordaki görsellere göre hikaye uydurup anlatıyorum
Bul tak oyuncakları var onlar baya dikkatini çekiyor
Sonra öğle uykusuna yatıyor kalkınca tekrar beslenme alt değişimi vs
Sonra ben yemek yapıyorum oda o sırada bütün çekmeceleri ve dolapları döküyor tencere tava ne bulursa onla oynuyor
Onun harici park beşiğin içine toplari doldurup onunla oynuyor ama toplaması biraz mesele oluyor
Bizim evimiz bahçeli bahçeye çıkarıp orda motorunu sürüyor yada top oynuyoruz yada bahçeyi süpürüyoruz birlikte
Hava guzelse markete parka vs gidiyoruz
Biraz yukarı babannesine götürüyorum bazsn değişiklik olsun diye
Orda da çamaşır sele sinin içine girip kendisini çekmemizi istiyor
Mandallarla oynamayı seviyor
Aklıma bunlar geldi