Diş yapısını bozuyor, damak sorunu oluşturuyor ve bırakmak çok zor. İlk iki ay doktorumuz erken doğduğu için kullanmamı istedi, emme refleksi güçlensin diye ama 3. Ay geldiği gibi bıraktık. Şimdi emzik oyuncak kutusunda duruyor arada kutulara atıyor çıkarıyor vs ağzına bile almıyor. Bence inanın bu şekilde mecburi olmayan durumlar dışında gerek yok