Haticekaya61 Hanımlar bebeğim 2800 doğdu sonra 2700 e indi 3 gün sonra 6 aylık olcaz iki gün önce tartıldı 7300 çıktı sizce normal mi ?
designermoms Haticekaya61 bence güzel benim bebeğim 2070 gr doğdu geçen ay 6300dü yarın doktor kontrolümüz var 6 aylık oluyor Geçen ay doktorumuz gayet güzel demişti doğum kilosuna göre Sizinle aramızdaki fark da aynı gibi normal bence
Fgday Haticekaya61 gayet normal bence benim bebegimde 35. haftada 2480 dogmustu suan 15 aylik 9800 kilosu tabloda olmasi gereken kilodan hep -1 yaparak ilerliyorduk
livanurvealpinannesi61 Haticekaya61 kızım 6 aylıkken 7.500 kiloydu Çocuk doktoru kilosu fazla demişti 6 aylık bebek için az değil
damlabahar Bende 2800 Doğum yaptım 2700 e indi 1,5 aylığız 4700 kg su şu andan doktorunuz bilgi vermedimi bize biraz kızdı 🤭
Haticekaya61 livanurvealpinannesi61 her doktor farklı şeyler söylüyor işte neye göre ayak uydurmak lazım bilmiyorum