arsasy Kızlar bebeğimde çoklu gıda alerjisi var. Boğazım ağrıyor öksürüyorum. Neler yapabilirim et suyu tavuk suyu hiç birşey kullanamam.böyle durumlarda hastalık bebeğe de geçer mi ? İlaç da içemem değil mi ? Nasıl atlatıcam bu süreci
Srcz arsasy öksürük için sarımsakları dilimle zeytinyağında beklet o yağı ayağının altına sürsen öksürük kesiliyor ama dikkat et sarımsak ayağına değmesin yakar. Grip için nane limon ve terlemek iyi gelir ben de şu an aynı durumdayım
ikiogulannesiii arsasy rondodan portakal mandalina limon havuç zencefil (toz da olabilir) bızzzlat.. posasını süzgeçten süz suyunu iç geçmiş olsun
muhendis__anne arsasy ben de yeni atlattım hastalığı emzirirken ve bebeğimle temas halindeyken maske taktım sürekli ve bol bol emzirdim çok şükür bebeğime bulaşmadan atlattım
ege67 Ben 2 gün önce ateşlendim 39 buçuk la hastaneye gittim geniz akıntısı hapşırık öksürük vücut ağrısı da vardı bana antibiyotik verdi şuan kullanıyorum maalesef
Srcz arsasy evet ben de hep yapıyorum bebeğim 3,5 aylık. 2 aylıkken de yaptım çok hırıltısı vardı hemen kesti
muhendis__anne arsasy emziriyorsanız sütten geçmiyormuş ama solunum yoluyla geçiyormuş bol bol emzirmek gerekiyormuş