Evet bana doktorum öyle demişti bende bir kere zorunlu kürtaj oldum benim adetim normal adet günümde gelmişti ama kişiye göre değişir o yüzden bekle bakalım kürtaj olduğun için geç gelebilir adetin .Bide iki ay üst üste eğer adetin düzenli tarihlerde gelirse adetin artik hemen hemen o periyotlar içinde ilerler anlatabildim mi bilmiyorum🙆♀️