Pnaar34 isimsizzzzzz mama kullanıyordu ilk 6 ay vermedim doktorun önerisiyle ondan sonra başladık vermeye
Melikenl isimsizzzzzz 5 buçuk aylık hiç vermemiştim. Dün ek gıdaya başladık. Verdim biraz içti çok sevmedi
Hllasaf isimsizzzzzz 3. ayından beri veriyorum 8 aylık şuan bi zararını görmedim doktoru söylemişti 1-2 çay kaşığı verelim diye ama biz mama da alıyorduk sadece anne sütü alanlar için bişey diyemicem
TugceAsil isimsizzzzzz biz Şuan 7 aylığız yazın hava çok sıcaktı o yüzden doktor günde 1 çay kaşığı vermemi söyledi sıvı kaybetmesin diye mama ve süt olarak besleniyor
Deletedmom_123 Anne sütü alan bebek için gerek yok diyor doktorlar mama alan bebek için ise kimisi verilmeli diyor kimisi verilmemeli
etuerk isimsizzzzzz bence gerek tok anne sütünde zaten yeteri kadar su var mama veriyorsanız da suyla yapılıyor yedikleri zaten ne kadar küçücük mideleri var suyla doldurmaya gerek yok diye düşünüyorum ben
damlabahar Hem emziriyorum hem mama veriyorum kustuğu zaman 1 çay kaşığı veriyorum arada içmiyor onuda çıkarıyor zaten 😁
abcdef0000 Benim bebeğim mama ile besleniyor oyuzden her mamasindan sonra bir çay kaşığı veriyorum ağzında pamukçuk olmasın diye
hndathn 2 çocuğumun doktoru da çok sıcak havalarda günde 2 3 kez 1 çay kaşığı kafi zaten tadını begenmeyecek %90nini geri tukerecek dediler vermiştim bende zaten dedikleri gibi geri tukurdukleri için 1 çay kaşığı bile olmuyor içtikleri