Kızlar bebeğim 13aylık bronşit oldu dahada atlatamıyor bir türlü 3kez tekrar etti tam geçti derken doktor bağışıklığına bakalım dedi kan alıp Ankara ya yollandı bugün sonuç çok düşük değil ama normalden biraz düşük geldi bebeğim anne sütüde alıyor ama neden bağışıklık düşük anlamadım diş çıkarıyor köpek dişleri 4taneside şiş biri patladı dişte etki ediyor olabilir mi bilmiyorum çok zor diş çıkaran bir bebek . Nasıl yükseltebilirim bağışıklığını ya ???