xbebegimx Benim kiz memede uyuyp kalinca bi turlu gazi cikmyr 10-15 dk ugrasiyorm ama nafile snra yatiyorm ama bir sorun olur mu gece kusmasndan korkuyorm uykuda ama smdiye kadae oyle bi sey olmadi sukr, sizler nasil cikariyosunz kizlr
etuerk xbebegimx bende omzumda 10 dk kadar pıt pıt yapıyorum sonra dizim de kafası dik pozisyonda sırtına vuruyorum genelde öyle çıkıyor ama oturur pozisyonda olmasın ona dikkat etmek lazım ya da yüz üstü yatırıp sırtına vuruyorum baya uğraşmak gerekiyor ama artık 3.5 aylık olduğu için istediği zaten kendi çıkarıyor
xbebegimx etuerk benimki henuz 1.5 aylik gunduzleri kendi cikariyo hic ugrastirmiyo ama uyurken cikarmak imkansiz ne kadar ugrassm da cikmiyo:(
etuerk xbebegimx yüz üstü yatırın öyle pıt pıt yapın tam öğrenememiştir eğer gaz ilacı kullanıyorsanız gece de verin