soulmate35 yeni doğan bebeklerde el ayak genelde soğuk olur zaten oğlumda öyleydi ablamın oğlu da öyleydi onda biraz sarılık ve kansızlık vardı ama benim oğlumda yoktu , hemşire bir tanıdığımıza sorduğumuzda gögüsüne ve sırtına bakın oralar sıcaksa bebek üşümez demişti