sedaa0yldz Kizlar bebeğim 17 aylık oldu ama sadece baba dede su diyor başka hiç bişi konuşmuyor anne bile demiyor ne yaptıysam konuşmadı 😔 bu durum benim çok üzüyor benim durumumda olan var mı lütfen yardımcı olun 😔
Deletedmom_106 sedaa0yldz konuşur . Her çocuk erkenden konuşacak die bisey yok anneyi genel olarak geç söylüyo çocuklar . Hem 2 3 kelimesi varmış zamanla artacaktır
Alya-Sena sedaa0yldz benm bebegmde 17 aylik 3 4 anlamli kelimesi var. Herseyi anliyor aman kelime olarak az. Doktor bol etkinlik bol resimli kitap bol iletisim onerdi
sedaa0yldz Busra2089 konuşmaya çalışıyorum sürekli bide resimli kitapları gösterip bak bu kedi bu köpek vs diye gösteriyorum tepki olarak aaa yapiyo sonra kitabı alıp atiyo pek bı ilerleyemedim yani
sedaa0yldz Alya-Sena benim kızımda bisiler diyo ama hiç biri anlasilmiyo kendi kendine konusuyomus gibi yapiyo sadece. Elimden geldiği kadar konuşmaya çalışıyorum ama yok malesef ilerleyemedim
A2B4 sedaa0yldz Seninki diyor benimki 20 aylık olacak baba,meme anlamlı diyor ama hala bababa,mememe diye söylendiği oluyor.babildama evresini hala atlatamadik
ikiprensesannesi40 sedaa0yldz benim de 15 aylık kızım mama meme baba dede al ver dıo ama ilk kızım 11 aylıkken anne anane amca hala bile diyordu doktorumuz 18 aya kadar gayet normal hiçbir problem yok her çocık kendine özeldir dedi sürekli konuşun istediği şeyi direk vermek yerine adını söyleyin dedi