Merhaba arkadaşlar çocuğumu her ay aynı hastaneye götürüyordum b12 ve demir için takipteydik geçen ay kan aldırdık ve aşırı bi düşüş göründü bu yüzden Araştırma hastanesine yönlendirildik 2 3 hafta süreyle takviyeleri iki katı kullanmaya başladık tekrar bakıldı tahlillere başka hastanede ve sonuç tavannn 1900 küsürlerde bununla ilgili nerelere şikayette bulunabilirim çocuğumun değerleri tavan yapmış durumda ve sağlığında bir sorun çıkarsa diye aşırı tedirginim nerelere başvurabilirim ?