Kızlar bebeğim 20 aylık emzirmeyi 14. Aylarda sonlandırdım ondan sonra gece uykuları düzene girmişti bir kere falan uyanıyordu sonra 4 azıyı çıkardı bütün düzen bozuldu derken dişler bitince 2-3 gün güzel uyudu he dedim her şey düzeldi ama son 1 haftadır aynı eski zamanlardaki gibi derin uyumuyor sürekli uyanıyor beni istiyor gündüz uykularında da aynı bütün dişleri çıktı emme desen yok başka neden uyanır bu çocuk cidden çok zorlanıyorum bir yandan KPSS hazırlanıyorum dershaneye gidiyorum cidden tükendim :(((