aysenurkaratas Merhaba kamu personeliyim doğum sonrası ücretsiz izin hakkımı 24 ay kullanmak için dilekçe verdim amirim işleme almadan bekletiyor bilinçli olarak daha önce yaşayan oldu mu
tekbasimabakiyorum aysenurkaratas yapamaz. Bu amire kalmış bir hak değil. Sizin resmi hakkınız. Cimer’e yazın
aysenurkaratas tekbasimabakiyorum eş durumundan yeni geldim direk izin istedim bilinçli bekletiliyor sanırım dilekçe verdikten sonra yine 15 gün mü beklicem bu izin takdir yetkisinde de değil
Mmeelliikkeee aysenurkaratas buna red veremez ki analık izinlerinden buda .. bir üstle birimle görüşün kurumunuzun bağlı olduğu..
aysenurkaratas Mmeelliikkeee direk en üst amire verdim bir üstü vali bey merak ettiğim bu zorunlu izin yine 15 iş günü mü beklicem dilekçeye cevap vermesi için işleme koyması için
aysenurkaratas Deletedmom_79 görüşmeyi kabul etmiyor bir türlü sekreterden hep red 3 oldu 1.5 yaşında ki çocukla gidiyorum işe çalışsın demiş durum çok kötü
MeetJoeBlack aysenurkaratas ben senelik izindeyken izin bitimine 15 gün kala dilekçe vermiştim, olur gelmesi 10-15 günü bulmuştu.
GezginPaNDa aysenurkaratas biz maaşı önden alıyoruz. Devlete borçlu çıkmamak için 15ine kadar çalışmalıyiz