Merhaba hanımlar 1 yaşında oğlum var emiyor şuan bugün enfeksiyon için kadın doguma gittim ve trivag adında bir fitil verdi bı yan etkisi olmaz dedi falak eve geldiğimde prosedürü okuduğumda anne sütüne geçer Dior kafam karıştı gerçekten benim gibi emzirirken böyle fitil kullananan varmı zararı oldu mu yardımcı olurmusunuz