Bucez
Oldu canım çok ağladı, yani gece alışkanlıktan uyanıyor tamamen bunu öncelikle unutma o aç değil doğduğundan beri öyle alıştığı için uyanıyor, sen kararlıysan ağlamasına alışmalısn düzelince, sen de bebeğin de gece deliksiz uyuycaksınız inşallah. Baba yardımcı olamıycaksa sen memede süt bitti de, meme uyuyor de. Onun anlayacağı şekilde kısa ve net çok konuşmadan bişeyler söyle sarılın memeye dokunsun yaslansın orda uyusun, ama emzirme eğer açmak isterse. Memeyi bantla ona dokunsun 😂 benim yöntemim kırmızı ruj sürüp bantlanıyordum. 3 gün sonra bakmam istemedi görmek istemedi sadece gidip gelip soruyordu yok bitti süt derdim