İyi geceler diliyorum öncelikle, seneye ne yapmayı düşünüyorsunuz gonderecek misiniz 1.sinifa benim kafam çok karışık küçük gibi geliyor bana .Birde yanlış mı bilmiyorum ama göndermek istemesek gelişimi geride diye bir yazı aliniyormus, diye duydum açıkçası hicbir sorunu olmayan cocuguma niye böyle bı yazı alayım kalem tutuşu iyi konuşması yazı yazmasi iyi (baska yazıya bakarak yazabiliyor ) ama okuma bilmiyor işte 😀 Ne yapayim gonderiyim mi kalsin mi bilemedim 2019=Ocak doğumlu.