Merhaba oğlum dün iki yaşına girdi. Artık bana emzirmek aşırı zor geliyor , iri bir çocuk ve emziği kestiğimizden beri de aşırı bağımlı. Göğüs ağrısından da doktora gittim bana kesmem gerektiğini söylemişti 1 ay önce. En kolay şekilde nasıl bıraktırabilirim deneyimli anneler yazabilir misiniz teşekkürler