fatma2809 göbek fıtığı bizim de vardı ama öyle böyle değil ceviz kadar büyümüştü bana doktorumuz hiçbir şey yapma bir şey bastırma koyma 2 yaşa kadar süresi var kendi iner demişti
3 aylık olunca yavaş yavaş küçüldü sonra tamamen geçti şu an normal göbeği
Bizi cerraha yönlendirmedi
Bence diğer ay falan başka çocuk doktoruna gösterin o da gerek yok der diye düşünüyorum
Bize bir sürü farklı doktor hepsi de bir şey olmaz dedi