e-bebeğin leke çıkarıcısını kullanmaya başladım, beklentimin üzerinde bir ürün çıktı kaka lekeleri falan hepsi çıkıyor. ben çamaşır makinesinin deterjan bölümüne deterjan+leke çıkarıcı birlikte koyuyorum leke falan kalmıyor. önceden leke olunca hemen elimde yikamaya calisirdim simdi makine doluncaya kadar bekliyor yine de cikariyor