Kızım tam 2 yaşında bir çok kelimeyi söylüyor geçenlerde de sabah kalktığında bezinin boş olduğunu fark edince tuvalet eğitimine başladım ve 1 hafta oldu hala altına işiyor dün bir iki defa gündüz kaçırdı bu gün neredeyse hiç tuvalete yapmadı hep üzerine yaptı çiş ve kaka diyebiliyor ama gelince bana demiyor geldi diye ben götürmezsem yapıyor altına çok yoruldum bu süreç böyle devam mı edecek yoksa bırakayım mı sizce ne yapacağım nasıl kolaylaşır az çok demeyelim boş geçmeyelim ❤️❤️