4 ayligiz bizde sizin gibiyiz ayni sut icmenin hic bir sıkıntısı yok ama bu zamanlarda 10 saat neredeyse aralıksız uyuyabiliyorlarmis ben onu da istemiyorum 2 defa bile kalksa yeter ve her uyandigin da kesinlikle memede geri uyuyor bende surda bekleyim belki tavsiyesi olan vardir