ayazbebek_0 Fitil kullandım emzirdiğüm için ilaç kullanamıyorum çok kötü bir koku ve kasıkta ağrı ıslaklık hissivae hep kızlar ne yapmalıyım
Tgbsahn ayazbebek_0 normal doğum yaptım doktor koku olursa muhakkak gel kontrole demişti enfeksiyon olabilir yoğun derecede diye uyardı belki sizde de enfeksiyon oluşmuştur bi doktora görünmekte fayda var