Defnemomm 11 aylık 1 gündür ateşi var calpol veriyorum düşüyor sonra tekrar çıkıyor bir de çok az hırıltısı var . Fikri olan var mı çok uzun sürerse doktora giderim ama evde antibiyotiksiz geçmesini çok istiyorum 🥹
Eda6714 Defnemomm Osman gönülal diye bir doktor var o hep diş ishal ve ateş yapmaz diyor başka bir sebepten ateşi çıkıyordur diyor ama bazı doktorda ateş yapar diyor
Eda6714 Defnemomm bilemedim bende siz yine de takip edin hasta da olabilir benim kızım dün gece ateşlendi ardından hemen grip oldu hiç diş çıkarırken bugüne kadar ateşlenmedi 24 aylık olacak kızım 2 gündür ateşimiz oluyor takip ediyorum yarın doktora götüreceğim