_Goktugunannesi__ ayy benim yigenim bu,bana aşıktı resmen 4 aylıkken yanımda yatmaya başlamıştı ben varken kimseyi takmazdi taa ki nisanlanana kadar,nisanlaninca kuaförüm bile sen ne güzel olmuştun herkes bana senin için mesaj atıyor demişti ama yigenim nişan boyunca hiç güzel olmamışsin deyip durdu (1.5 yaşlarında falandı )sonrasında eskisi gibi olmadı bana karşı,eşimi de hiç sevmezdi,bir sene sonra anneme babaanne ben sanki biraz enistemi sevmeye başladım gibi demişti kurban olduğum 😂😂