Bizimde geçmeyen satılığımız vardı 2. Aya kadar sürdü. Anne sütü sarılığı deniliyor. Normal sarılık 10. Günden sonra kayboluyor. Bende çok korkmuştum, panik yapmıştım ama bu uzamış anne sütünün hiç bir zararı yok. Tabi tahlilleri temiz çıktıysa. Ki zannımca temizdirler. Biz tiroidlerine baktırmıştık 20 günlükken. Zaten topuk kanında da bakılıyor tiroidler. Allahım korusun Bir sıkıntı olmuş olsaydı sizinle iletişime geçerlerdi