BuzluLatte geçen kızımı okula götürürken arkadaşıyla karşılaştık yolda. Annesi simit bulamamış başka pastaneye gidiyorlarmış bir de yağmur yağıyordu soğuktu. Dedim çocuğu soğukta dolaştırma ver onuda götüreyim. Neyse kızımla ikisi el ele tutuştular yürüyorlar çocuk döndü bana hadi iyisin bedavadan bi tane daha çocuğun oldu dedi. Yol boyu gülmekten altıma edecektim😂