Zmc27
Yani şöyle ki.
Önce ortopediye gittim emar çekti.sonuclarım cıkmıstı ama ortopediye fırsatım olmadi gitmeye. Sonra bugun nöröloji gittim. Rahatsızlıklarımı soyleyince emar sonuclarımada baktı. Ayrıca fizik tedavi, genel cerrahi bunlarda yorumlamıştı