0612AhOT biz 37 gün kalmıştık küvozde. Emzirmeye çağırıldıktan sonra bile neredeyse 10-12 gün kaldı diye hatırlıyorum daha da uzun olabilir. O biraz da bebeğe bağlı bir durum. Emzirmesi iyiyse çıkartıyorlar bizim iyiydi emme refleksimiz ama ona rağmen biraz daha tutmak istediler ve kilosu da önemli