incibal Merhaba kızlar bebeğimi kundak yapıp uyuttuğumda ağlayarak uyanıyo ellerini çıkarmaya çalışıyo yapmadığımda da moro refleksi hala var sıçrıyo. Tek elini sararak denedim ama onda da ağladı. Tecrübe eden kolay yıl bulan var mı
Esleminannessi incibal ilk 1 aydan sonra bıraktım ben kundağı. 3. Aya doğru bitti mora refleksleri de şimdi 4 aylık. Zaten 2 ayllıken kalça ultrasonuna götürdüğümde doktor daha kundak yapma demişti
incibal Esleminannessi nası bıraktınız direk kestiniz mi. Yani gündüz uyuyo ama gece uykusuna hiç öyle geçecemedik henüz. 3 aylık olacak 7 gün sonra
Esleminannessi incibal direk kestim evet sarmadım bidaha hiç. Yarım kundak yapıyodum zaten tam yapmadım hiç.