Aak040422 ankara’ya gelince burada hamam kültürü varmış, kayinvalidemle gitmiştim. Ailelerde vardı. Önce temiz olduğunu biliyorsanız, bir de ortak bir alan vardı mesela cay kahve soda içiyordu hanımlar. Şöyle ki yaşlı teyzeler meme ortada geziyor 2 yaşındaki cocuk bunu garipseyebilir. Psikolojik olarak etkilenebilir. 10 yasindayken Salagın biri sizi banyo cok uygun değil bir seyler kızına musallat olur demişti halen şu yaşıma geldim annemlerin evinde yıkanırken tirsıyorum. Şimdi orada teyzelerden biri çıkar bor sey der seni huzursuz eder cocuk etkilenir. Deger mi? Düşünmek lazım