Anneler merhaba 1 haftadır çok hastaydım bugün gittim doktor augmentin yazdı (emzirdiğimi biliyor ona uygun olduğunu yoksa daha ağır ilaçlara ihtiyacım olduğunu söyledi) sabah akşam aldım. Ama içim rahat değil. Her ne kadar doktor önerse de.
Aranızda benzer bir durum yaşayan var mı?