Bebeğim 1 buçuk aylık daha ve malesef hasta oldu , doktor geniz akıntısı var dedi fakat öksürük te çoğaldı, ayrıca aspiratör ile burnunu temizlesem bile yinede burnu dolu ve uykudan uyanacak bir anda ağlıyor burnundan nefesi tam alamadığı dan, temizleme harici ne yapabilirim ne iyi gelir acaba burnunu açmak bebeğimi öksürüğü falan rahatlatmak için ☹️