Sevgili anneler,
Neredeyse 6 aylık bir kızım var, gaz sancıları dışında cok uyku problemimiz olmadı. Ya da ben de cok uyuyan biri değilim zaten uyku sorunu yaşamadım diyeyim. Ancak bir kac gündür kızım uyuttuktan sonra 15 dk 10 dk sonra uyanıyor, kucağıma alınca hemen uyuyor. Bugün 3 kere yaşadık. 21.00 deyince uykuya geçer, bensiz de geçer, babası da uyutur. Velhasıl bazen huysuz olduğunda beraber yatıyoruz. Eşim yanıma verip salona geçiyor ya da ben o uyusun diye bebek odasında kızımla yatıyoruz çünkü saat basi yada 30 dk bir uyandığı dönemler oldu. Tam düzene geri döndük derken bunu yapması korkuttu. Acaba bana alıştı bu yüzden mi uykuya dalmayıp uyanıyor.