BalBocugum hanfendi gerçekten inanılmaz on yargilisiniz. Biliyordum bu tarz insanların bu şekilde yorumlayacağıni ama içim rahatlasın diye bu postu açmak istedim. Ben az veya çok demedim zaten. Oğlumun zayıfladığını yüzünün neden incelmiş olabileceğini mama ile desteklemem gerekiyor mu diye sordum. Neyse sağolun gene de . Ego tatminiymis,pohpohlanmakmis.. benim böyle bir şeye ihtiyacım yok inanın. Olsa da burada tanımadığım insanlardan böyle bir beklentiye girmem. Bu platformu bilmediğim şeyleri, beni düşündüren şeyleri paylaşıp destek almak için kullanıyorum. Tanımadığım birilerinin moralini bozup da kendi egomu tatmin etmek için değil. 24 yaşındayım ve ilk çocuğum. Ve zor bir hamilelik doğum ve lohusalık geçirdim . En ufak bir şey aklıma takılıyor ve bence bu çok normal