cansuuk zeynebzumra 1 aydır çekiyorum denendiği. Krem yağ doğal yöntem kalmadı en rahatlatan garmastan pomat diye bir krem
mavikelebek4 zeynebzumra bebeği her emzirdikten sonra medicasol sürdüm emzireceğim zaman da sabunla güzelce yıkadım 3-4 günde geçti
Sadis_ahmet zeynebzumra ilk doğumda tek göğsüm aşırı acımıştı uzun süre geçmedi ne yaptıysam.. 2. Doğumda da gümüş kapak aldım kullandım halada kullanmaya devam 2 aylık şuan oğlum hiç acıma olmadı kesinlikle gümüş kapak diyorum birde doğru emzirme yöntemi .
emirinannesi21 zeynebzumra valla ben yaklaşık 25 güne kadar silikon göğüs ucunu kullandım bu yüzden pek çatlat yaşamadım şuan 51 günlüğüz az önce bile o kremi sürdüm bebeğim meme reddi yaşıyor süt sağıyorum diye göğüs uclarım kuruyup acımaya başladı
zeynebzumra emirinannesi21 göğüs ucum yok diye bende silikon başlık kullanmıştım 1 haftadır göğsümden emiyor o süre zarfında da çatlaklar yaralar oluştu. İnşallah tez zamanda iyileşiriz hepimiz Allah yardımcımız olsun