memo benim kızımda prematüre 3 ay erken doğdu. PDA’sı vardı doktorlar önce 1 yaşına kadar bekleyelim dediler. 3 ay kontrole gittik sonra küçülmediğini aksine genişleme olduğunu söylediler. Beklemenin anlamsız olduğunu söyleyip anjiyoya aldılar. İnşallah size gerek kalmaz kapanır ama kapanmazsa da korkmayın, köyü düşünmeyin. Çok basit bir işlemdi. 40 dakika sonra ameliyattan çıktı. 12 de ameliyat oldu. Küçük olduğu için atılması biraz uzun sürdü akşam 9 gibi ayıldı ve gayet kendindeydi. sabahına taburcu olduk şu an çok iyi ♥️