Deniz98 geçmiş olsun bizimde kafasında kafasının yan tarafinda karninda birde dizkapaginda var ayni böyle dogdugunda yok gibiydi belli belirsiz büyüdükçe onlarda biraz büyüdü kabardi kizardi. doktor bekleyelim geçebilir dedi eğer sıkıntılı yerlerde olasydi ilaç başlardik demişti iç organlarada bakildi tabi