Kubracns Beren2323 ben 850 tl ye bugün nimo aldım akıtma yok esans yağ yeri var 5 lt su tankı var çok sesiz çalışıyor hiç fark etmiyorum bile çalıştığını buhar gücü de iyi oda çok güzel oldu çok şükür nemi bebeğimi yatırdım daha uyanmadı çok şükür
Emine8799 Kesinlikle Gold Master markalı buhar makinesini tavsiye ederim mükemmel bir ürün çok iyi nem sağlıyor özellikleri de muhteşem almayı düşünüyorsanız tercih edin derim kızlar.
Beren2323 Ben 2 tane Alcam o yüzden çok pahalı olmayışta iyi olan birşey arıyorum ilki çocuğum var orta birşey