Kızlar yardım edin bebeğim 1 ay 21 günlük 1 haftadır meme reddi yaşıyoruz emmiyor çok aç kalırsa mecburi 10 dk emip bırakıyor bu yüzden göğüslerim sürekli sertleşip sütümün tadı acılaşıyor bu daha da meme reddine yol açıyor önden sağıyorum acı hali gitsin diye ama kucağıma emmek için aldığımda sakinse bile çığlık atıp ağlıyor emmek istemiyor smea mama veriyorum onura en fazla 60 mg içiyor mamaya da alıştırmak istemiyorum doktorum illa anne sütü ver diyor e çocuk emmiyor ki çok çaresizim sürekli aç uyutmak zorunda kalıyorum bu sorunu nasıl halledecem benim gibi olan var mı lütfen yardım edin aklım sürekli onda kalıyor