Geçen hafta 3 aylık bebeğimle uçak yolculuğu yaptık. Pişik kremi vs sorun etmiyorlar. Ben havaalanında beklerken emzirmedim ki, uçakta emsin kulağı zarar görmesin diye. Uçak havadayken bebeğim kaka yaptı. Hostesler sağolsun tuvalette yardımcı oldular. Klozetin üzerine aparat açılıyor ve altını orada değiştirebiliyorsun. Yanına mutlaka alt açma bezi al, onun üzerine koyarsın bebeğini. Suyu uşağa almayabilirler ama mama için sıcak su temin ettiklerini biliyorum. İnişte ve kalkışta emzir ya da mama ver. Benimki hiç ağlamadı çok korktum ağlar diye ama allahtan ağlamadı. İnşallah seninki de ağlamaz güzel bir yolculuk olur