ece327_ Merhabalar güzel annelerim, bebepim 3. Aya girdi ve bugün kontrolü oldu sadece 400 gram almış. Geçtiğimiz ay biraz meme reddi yaşamıştık şimdi düzeldi peki benim ne sıklıkla emzirmem gerekiyor düzgün kilo alabilmesi için bilgisi olan var mı
Dlkuzn ece327_ bebek hareketlenmeye başladığı için 3. Aydan sonra ayda 500 gr alması cook yeterlidir emzirme saatini artık bebeğiniz belirleyecek kadar büyümüştür acıktığı zaman ağlayacaktır zaten sağlıklı olsun da kilo o kadar önemli değil ☺️
Mira47 Merhaba benim kızımda 3 aylık gündüzleri 2 saatte bir emziriyorum geceleri 5,7 arası değişiyor 800 gr almış ama gece uyutmadan bazen mama veriyorum sütüm yetmediğinde
ece327_ Mira47 ben hiç mama vermedim emmek istemiyordu hiç o yüzden aslında az kilo aldı sadece geceleri güzel emzirebiliyordum
Dlkuzn ece327_ kilosu çok iyi hiç dert etme benim oğlu 6 aylık 8 kilo ve gayet çok iyi dedi doktorumuz