Benim bebişte 3 ay 16 günlük, emziriyorum ya da biberonla mamasını verip gazını çıkartıp yatağına koyuyorum yan yatırmış şekilde ağzına emziği veriyorum ve sırtına minik pışpış yapıyorum bırakıyorum🤭 arkada da spotify’dan bi beyaz gürültü veya lullaby for babies to fall asleep faster açıyorum kendisi uyuyor :)