Emme yetisi iyiyse doyar.Ama tabi arayı açmadan sık emzirmek gerekiyor.Benim bebeğim de öyle.Şuan 69 günlük max 10dk emiyor.Hep dakika tutuyorum çok nadirdir fazla kaldığı.Ama gelişimi iyi çok şükür.Sadece anne sütü alıyor.Haftalık boy kilo ölçümünü yaptırıp takip ediyorum.Haftalık 200-250 gr almadı lazım.Siz de takip edin mutlaka.Bir de çişli bez sayısı çoksa yani her alt değişmede çiş doluysa doyuyor demektir.