Sedas00 Arkadaşlar ögle uykusuna rahat geçiyor ama akşama uykusuna dalamıyor nedeni nedir acaba 20-30 da odaya giriyorum 21.30 da çıkıyorum 🙄
Leylasiva Lululi aynen 20 aylık uyuyana kadar canım çıkıyor yemesinde yok sorun bende mi acaba diyorum
Lululi Leylasiva değil bacım değil bu ayda birşey var atakmıdır sendrommudur nedirse biran önce bitsin🤦🏻♀️
Sedas00 Leylasiva bizim yemede de sorum başladı normalde gayet güzeldi şimdi kaşıkla taneli bişey asla yemiyo direk atıyo ağzından ne yapıcam bilmiyorum
Zehragok52 Bizimkide normalde 21 de uyurdu şimdi bişey oldu çocuga 12/ 1 de zor dalıyo uykuya 21 de uyusa bile hemen geri uyanıyo uyu uyan saat 12 oluyo bn daha dogdu dogalı bu kadar zorlanmadım ya atak mıdır nedir biysin bian önce