Damla16 Sevgili anneler merhaba kızım 9 aylık yaklaşık 1 aydır ara ara kabızlık yaşıyorduk.. En son geçen hafta çok zorlanarak hafif kanaması oldu.. Doktora gittk çatlak oluşmuş dedi ve bu ilaçları verdi kullanmaya başladık daha önceden bu ilaçları kullanan var mı? Ya da bana kabızlık için öneri verebilecek? Kullandığımız ilaçlar:dulcosoft forbiome minies probiyotik (fotograf eklemeye çalştm ama olmadı) -
Defne2022 Biz kullanıyoruz ikisinden de çok memnunuz en azından daha rahat yapabiliyor bu ilaçlarla çatlak içinde Anestol krem kullanıyoruz. Su,hoşaf vb şeyler incir kayısı hoşafı da iyi geliyor. Ayrıca doktorumuz kısa süreli ılık suya oturtma önermişti.
Damla16 Defne2022 teşekkür ederim inşallah bizede faydası olur.. Bize de çatlak krem için hametan verdi sarı renkli olandan
niHanzade Dulcasoft ve gommage krem(bu bizi kurtardı, bize eczacı önerdi). Rabbim tez zamanda şifa versin 🙏🏻