Bence kanama olayı herkesde farklılık gösteriyor benim 10 gün yoğun kanamam oldu giderek azaldı 10 günden sonra yavaş yavaş oturabildim 20 günden sonra da nerdeyse acı tamamem bitti çok şükür, ve benim de dikişim çok çok fazlaydı , her lavabodan sonra pansuman artı fön makinesiyle kurutma işlemini yaptım