aren12 Merhaba,bugün kızımın 4. Ay kontrolü vardı doktor vajinal yapışıklığı olduğunu söyledi. İleri düzeyde değil krem yazıcam kullanın dedi. Nedenini sorduğumda pişik kremi yapıyo olabilir dedi. Başına gelen var mı acaba? Kremle geçer mi?
ebr6610 Abimin kızının da öyleydi doğdugundan beridir şimdi 8 yaşında yine öyle ilerleyen zamanda ameliyat dediler doktor adet olmasına engel değil ama evlenince problem demiş