Aysegulb Bu demir takviyesini kullanan var mı , kullandıktan sonra bebeğin de huzursuzluk yaşayan oldu mu ? Bebeğim 4 aylık yeni başladık ve ilk başladığımız gün içinde aşırı hursuzlandı. Aynı durumu yaşayan oldumu ?
Duyulurum Aysegulb 4 ay aşısı olduğu zamanlarda verdiyseniz huysuzluk normal, aşının yan etkileri oluyor. İki gün çok huzursuzdu oğlum
Tospikcemil Aysegulb içeriği temiz değil küçük bebeklere uygun değil şeker var koruyucu var. Sidefer kullaniyoruz biz hem kabız yapmadığı için huzursuzluğu olmuyordu
tuccee Aysegulb kac damla veriyorsunuz? Benimde böyle oldu dr 6 damla.veriyosan 3 sabah 3 akşam. Ver dedi. Sancı da yapar huysuzlukta yapar dedi
Aysegulb Duyulurum yok aşıyı 5 gün önce oldu , ben bugun basladım demire bugun çok huysuzdu , dedim acaba demirden mi , dr la görüşcem bakalım ne dicek
Aysegulb Tospikcemil sideferin de içeriği temiz mi bilmiyorum ama demiri yükseltmiyor dr önermedi onu
Tospikcemil Aysegulb kilosunun iki katı kadar damla vermek lazım altı kiloysa 12 mesela öyle demişti doktorumuz bizdede demir eksikliği vardı sideferle aştık
Aysegulb Tospikcemil ferroda kilosu kadar ml veriliyor 5 kiloysa 5 damla 6 ise 6 vsvs , bakalım, 4. Ay atağı da olabilir bilemiyorum 🤷🏻♀️
Deletedmom_106 Aysegulb e sen doktordan daha bilgilisin neden buradaki cahillere sürekli hastalık ilaç takviye sormuşsun
Aysegulb Deletedmom_106 İşte doktorculuk oynamadığımı buradan anlıyor olman gerekiyor kendi cevabını kendin vermişsin bir de gelmiş buradan yazmışsın benim bir şey dememe gerek kalmadı teşekkür ediyorum Kendi cevabını kendin bulduğun için😂😂😂😂😂😂😂
Deletedmom_106 Aysegulb jsjsjsj senin beyin nasıl çalışıyo yada gerçekten çalısıyo mu 🤣🤣 profesör doktor doçent.
Sat_123 Aysegulb biz 2.5 yaşında hala kullanıyoruz son iki kutu kullanılan dedi tekrar tahlil sonra bırakırız inşallah ya zor dişlerde de kararma yapıyo
Deletedmom_106 Aysegulb herkes senin gbi 2 yıllık okuyup 6 yıllık doktor zekasına sahip olamıyor ne yaparsın 🤣