onemore Bebeğim 4 aylık, 40ı bittikten sonra 1 kere regl dun o da geçen ay, bu ay daha olmadım, gecikmesi, düzensiz olması normal midir?
yagizcinarsmom onemore genelde normal diyorlar ama bilmiyorum bende çok korkuyorum ya tekrar hamilelikten valla kırkım çıktı 20 gün sonra adet oldum baya yoğun bi şekilde geldi 7 gün falan sürdü ve henüz olmadım cerazetteye başladım o kesebilir adetimi bakalım artık
ecee_asyalina onemore bende bir kere adet gordim şu an 7 gün gecikti adetim test yaptım negatif çıktı doktorumla iletişime geçtim emzirdigimiz için süt hormonu daha baskın geliyormuş o yüzden duzensizlikler olabilirmis
yagizcinarsmom Aslikumsal ya bende birkaç gündür hafif baş ağrısı var ama hiç hapa yormadım ben yeni doğum yaptım lohusa bittikten 20 gün sonra adet oldum yani geçen ayın 15 inde şuan gelen giden yok 3 gün var bakalım bekliyorum regl ağrım oluyor ama gelecek gibi bilmiyorum bakcaz artık